Tilausinfo

 

Kaikkiin hintoihin sisältyy alv 24 % (kirjat alv 10 %).
Nettikaupan asiakkaan täytyy olla vähintään 18-vuotias.

Tilaustapa: Kotisivullamme, postitse tai puhelimitse.

Valikoima: Nettikaupastamme löytyvät samat tuotteet kuin puodista. Valitettavasti joskus käy niin, että puodissa myydään viimeinen tuotekappale, samalla kun joku tilaa sen nettikaupasta. Pyrimme välttämään sitä päivittämällä nettikaupan valikoimaa mahdollisimman nopeasti.

Kustannukset: Kaikkiin tilauksiin lisätään 7,00 € toimitusmaksu (toimitus Suomeen).
Lähetykset ulkomaille – ota yhteyttä PulmaPuotiin (esim. kysymykset postikuluista ja toimitusajoista).

Turvallisuus: Emme anna missään muodossa teidän henkilökohtaisia tietojanne ulkopuoliselle.

Maksutavat: Paytrail Oyj:n verkkomaksupalvelu on tarkoitettu vain Suomessa ja Ruotsissa asuville henkilöille. Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, OP Pohjola (Osuuspankki), Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Akia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla: Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Sloyd Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit: Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Ennakkomaksu: Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI4215283000130794, BIC/SWIFT: NDEAFIHH, tilin omistaja Sloyd Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti.

Toimitustapa: Joko postitse tai matkahuollon kautta.

Toimitusaika: Pyrimme lähettämään tuotteet heti kun rahat näkyvät Pulmapuodin tilillä, 1-3 arkipäivän sisällä.

Tuotteiden palautus: Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostamiisi tuotteisiin. Jos tuote ei vieläkään täytä odotuksiasi, sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Huomioithan, että tuotteen voi palauttaa vain, jos se on käyttämätön ja myyntikelpoinen. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton ja vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa. Palautettava tuote tulee lähettää takaisin viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen rekisteröimisestä.

Kun haluat palauttaa tuotteen, toimi seuraavasti: Ilmoita palautuksestasi sähköpostitse osoitteeseen order@pulmapuoti.fi tai puhelimitse numeroon +358 (0)40 056 7616

Palautustiedoissa on oltava seuraavat tiedot:

- Asiakkaan nimi.

- Asiakkaan osoite.

- Tiedot palautetusta tuotteesta.

- Kuvaus viallisesta tai väärästä tuotteesta.

- Tilinumero IBAN-muodossa hyvityksen suorittamiseksi.

Pakkaa palautus huolellisesti ja siten, ettei se vaurioidu toimituksen aikana. Pakkaa tuotteen alkuperäinen pakkaus laatikkoon, esimerkiksi laatikkoon, jossa tuote toimitettiin. Lähetä palautuksesi Pulmapuodille, Palosaarentie 19, 65200 Vaasa, Suomi.

Kun olemme vastaanottaneet palautetun paketin ja tuotteen katsotaan olevan hyväksyttävässä kunnossa, ostosumma palautetaan tilillesi. Palautus on ilmaista, mutta emme korvaa tuotteen palautukseen liittyviä toimituskuluja.

Huom! Jos et nouda tilaustasi, palautusehdot eivät ole voimassa. Jos et nouda pakettia postista ja se palautetaan Pulmapuodille, peritään palautuksen käsittelymaksu.

Maksun palautus: Palautamme rahat kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet tai voit todistaa lähettäneensä tuotteet. Hyvitys maksetaan ostohetkellä käytetyllä maksutavalla. Emme palauta palautusten toimituskuluja.

Ostosumma palautetaan samalle tilille, jolla maksettiin. Jos olet maksanut verkkomaksulla, ilmoita meille tilinumerosi, jotta voimme palauttaa summan.

Tuotteen vaihto: Jos haluat vaihtaa tuotteen, ota yhteyttä numeroon +358 (0)40 056 7616 tai order@pulmapuoti.fi. Palauta tilaamasi tuote normaalisti palautusohjeiden mukaisesti.

Viallisen tai viallisen tuotteen vaihto: Jos toimitetussa tuotteessa on vika tai olet vastaanottanut väärän tuotteen, voit tehdä tuotevirheilmoituksen. Samalla pyydämme sinua ilmoittamaan meille jos haluat palauttaa tuotteen, saada hyvityksen tai jos haluat meidän lähettävän uuden tuotteen.

Palauttamiseen liittyvissä kysymyksissä pyydämme ottamaan ensin suoraan yhteyttä Pulmapuotiin.

Yritysinfo:
Pulmapuoti
Palosaarentie 19
65200 VAASA

Y-tunnus: 0956270-4

Puh: +358 (0)40 056 7616
S-posti: order@pulmapuoti.fi